ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

Kontakt i obavijesti

Novi broj mobitela na koji me mozete dobiti je 091/6008935.
Primarna e-mail adresa je janjetina@protonmail.com. Takodjer me mozete dobiti i na janjetina7@hotmail.com, ili janjetina77@gmail.com, no pozeljno je da mi pisete na primarnu e-mail adresu, ili se javite pozivom na mobitel (ako se ne javljam to znaci da sam zauzet, zovite vise puta).

Radim svaki dan osim nedjelje prema dogovoru. Zbog velike kolicine posla molim da se za termine  instrukcija (i pogotovo za projekte) javite sto ranije.

Molim da uz zahtjeve za pomoc u projektima i radovima posaljete detaljan opis zadatka i onoga sto se od mene trazi, te rok izrade. Takodjer molim da imate na umu da pomoc u izradi projekata i radnji naplacujem po daleko visoj satnici, koja ovisi o tezini posla i o roku izrade (kratak rok drasticno povisuje cijenu i snizava vjerojatnost da cu preuzeti projekt).

Dobrodosli su pozivi za suradnju vezani uz projekte na podrucju bioinformatike, biomedicine i optimizacije. Za projekte iz tih podrucja moguci su fleksibilni uvjeti.




Nema komentara:

Objavi komentar